NÁVOD PRO VYSTAVOVATELE
Krok za krokem.
Co mám jako vystavovatel udělat?
Všechny kroky, které budete od registrace až do účasti na samotném veletrhu potřebovat projít najdete přehledně vypsané níže. Samozřejmě jednotlivé z nich jsou na děkovací stránce nebo je dostanete mailem. Tato stránka vás povede v případě, že byste se potřebovali zorientovat a vidět vše na jednom místě.
Co je to ten "1 stůl"?
Cena za výstavní místo se počítá v jednotkách "stůl". Za 1 stůl se považuje přidělený prostor na vystavení prodávaných produktů o ploše 0,6 m² (školní lavice, stůl, lavička, parapet, atp.) a to bez ohledu na to, zda vybavení výstavního místa požadujete od pořadatele a nebo máte vybavení vlastní. Odpovídá to velikosti jedné školní lavice. Pokud máte vybavení vlastní (stůl, štendr, police), je třeba ho přepočítat.
Příklad: mám vlastní stůl o rozměrech 180 x 100 cm = 1,8 m´˘² / 0,6 m² = 3 "stoly". Na veletrh Rosteme pro život objednávám 3 stoly.
0. KROK
Pouze pro nové vystavovatele - konzultace sortimentu s pořadatelem
Pokud jste na rodinném veletrhu smysluplných hraček Rosteme pro život ještě nevystavovali, zavolejte pořadateli a domluvte se. Je na místě společně zvážit, zda vaše nabídka a přístup souzní s myšlenkou a zaměřením veletrhu.
3. KROK
Vyplnění formuláře na propagaci vystavovatelů a zaslání obrázků
Tento formulář naleznete také na děkovací stránce objednávky, v potvrzovacím emailu a na tlačítku níže. Vyplníte podklady pro propagaci na našem webu a facebooku, která je zdarma.
1. KROK
Registrace vzniká vyplněním, odesláním a zaplacením objednávky
Prostřednictvím registračního formuláře budeme mít informaci o vás a o velikosti prostoru, který si objednáte. Jednotkou je "stůl", co to znamená najdete v Podmínkách pro vystavovatele. V případě zájmu si zde objednáte také placenou propagaci.
4. KROK
Zarezervování závazného časového okna pro návoz zboží na veletrh
Protože vystavovatelů bývá na veletrhu opravdu hodně, zatímco vstupních dveří a možností parkování přímo u budovy méně, dostanete jeden až dva týdny před veletrhem email pro rezervaci času návozu. Tento čas je závazný.
2. KROK
Nahlášení požadavků na velikost a vybavení výstavního místa
Odkaz na google formulář najdete na děkovací stránce objednávky, v potvrzovacím emailu nebo na tlačítku níže. Nahlásíte počet stolů, židlí, velikost dílničky a další podrobnosti, které potřebujeme vědět, aby vše klaplo.
5. KROK
Den D, hodina H a víkend V, aneb návoz zboží, příprava stánku a veletržní víkend
Dorazíte ve vámi zarezervovaném čase, nanosíte si věci do výstavních prostor a připravíte si stánek. Areál školy se pro vjezd aut uzavírá v 9 hodin. V 9:30 je třeba mít nejpozději kompletně připravený stánek. Takže zbyde i čas na ranní kávu a pak už jen čekat na první návštěvníky.