NÁVOD PRO VYSTAVOVATELE

Krok za krokem.

Co mám jako vystavovatel udělat?

Všechny kroky, které budete od registrace až do účasti na samotném veletrhu potřebovat projít najdete přehledně vypsané níže. Samozřejmě jednotlivé z nich jsou na děkovací stránce nebo je dostanete mailem. Tato stránka vás povede v případě, že byste se potřebovali zorientovat a vidět vše na jednom místě.

Co je to ten "1 stůl"?

Cena za výstavní místo se počítá v jednotkách "stůl". Za 1 stůl se považuje přidělený prostor na vystavení prodávaných produktů o ploše 0,6 m² (školní lavice, stůl, lavička, parapet, atp.) a to bez ohledu na to, zda vybavení výstavního místa požadujete od pořadatele a nebo máte vybavení vlastní. Odpovídá to velikosti jedné školní lavice. Pokud máte vybavení vlastní (stůl, štendr, police), je třeba ho přepočítat.

Příklad: mám vlastní stůl o rozměrech 180 x 100 cm = 1,8 m´˘² / 0,6 m²  = 3 "stoly". Na veletrh Rosteme pro život objednávám 3 stoly.

0. KROK

Pouze pro nové vystavovatele - konzultace sortimentu s pořadatelem

Pokud jste na rodinném veletrhu smysluplných hraček Rosteme pro život ještě nevystavovali, zavolejte pořadateli a domluvte se. Je na místě společně zvážit, zda vaše nabídka a přístup souzní s myšlenkou a zaměřením veletrhu.


3. KROK

Vyplnění formuláře na propagaci vystavovatelů a zaslání obrázků

Tento formulář naleznete také na děkovací stránce objednávky, v potvrzovacím emailu a na tlačítku níže. Vyplníte podklady pro propagaci na našem webu a facebooku, která je zdarma.

1. KROK

Registrace vzniká vyplněním, odesláním a zaplacením objednávky

Prostřednictvím registračního formuláře budeme mít informaci o vás a o velikosti prostoru, který si objednáte. Jednotkou je "stůl", co to znamená najdete v Podmínkách pro vystavovatele. V případě zájmu si zde objednáte také placenou propagaci.


4. KROK

Zarezervování závazného časového okna pro návoz zboží na veletrh

Protože vystavovatelů bývá na veletrhu opravdu hodně, zatímco vstupních dveří a možností parkování přímo u budovy méně, dostanete jeden až dva týdny před veletrhem email pro rezervaci času návozu. Tento čas je závazný.

2. KROK

Nahlášení požadavků na velikost a vybavení výstavního místa

Odkaz na google formulář najdete na děkovací stránce objednávky, v potvrzovacím emailu nebo na tlačítku níže. Nahlásíte počet stolů, židlí, velikost dílničky a další podrobnosti, které potřebujeme vědět, aby vše klaplo.


5. KROK

Den D, hodina H a víkend V, aneb návoz zboží, příprava stánku a veletržní víkend

Dorazíte ve vámi zarezervovaném čase, nanosíte si věci do výstavních prostor a připravíte si stánek. Areál školy se pro vjezd aut uzavírá v 9 hodin. V 9:30 je třeba mít nejpozději kompletně připravený stánek. Takže zbyde i čas na ranní kávu a pak už jen čekat na první návštěvníky.